• Help Support The Rugby Forum :

[Afrikaans]: Is hier enige Afrikaanse mense?

Gaan die Stormers die Reds klop - dink so
Gaan die Sharks die Chiefs klop - dink nie so nie
Gaan die Bulle die Brumbies klop - dink so, redelik gemaklik
Gaan die Lions punte kry die week, dink so, net net met hul bye weekend

Dis die 'picks' waarop ek ook reken vir Superbru.

Ook
Waratahs > Rebels gemaklik
Highlanders > Blues redelik
Crusaders > Hurricanes net-net

Ek's ook moerse bly vir die Lions fans dat hul span weer bietjie punte kry. Die enigste kak ding is dat hul nou al twee hul 'byes' het en ons is nou maar eers na die naweek halfpad met die toernoei; ek meen die Sharks wag nog op hul eerste pasella punte.

Hoezit, het bietjie gekyk na party ouens heel noukeurig die naweek (dit klink amper ghey :) )

Ek ek moet bieg, Duanne speel baie goed en is tans die vorm no 8 in SA
CJ Stander moet passop, hy bevind homself bo Brussauw on die Bokspan as hy so aangaan, dink 'n paar spanne begin bewys dat daldraers beter vaar as baljagters agv die nuwe reels
JJ Engelbrecht, een van my idols het gesukkel op verdediging agv 'n kort aan exerience daar, Bulle sal moet mooi dink en dalk Sadie weer 'n kans gee

Hier's gou vir julle 'n vragie:

Wie moet die Bokke se nuwe Kaptein wees?

Kom ek gee julle my keuses...

CJ Stander: was die jong bokke se kaptein, menigte bulle het gesê hy het leierseienskappe, en hy het een keer 'n man geklap omdat hy 'n wit vrou gevloek het... Regte Boerseun!!

Schalk Burger: Obvious Keuse, behalwe sy dissipline

Chilliboy Ralapelle: Net om nie rassisties te wees nie

Andries Bekker (parkbankie): Miskien nie n goeie keuse nie, hy kan nie los girls uitlos nie, en sal die Bokspan in die verleentheid bring.

Pierre Spies: Miskien, maar Duane speel goeie ruggas nou...

CJ, eers oor 2 of 3 jaar - Heyneke te konserwatief vir so 'n bold move
Burger - voel selle as jy
Chilliboy - nie top in sy posisie nie so nada
Andries, weet nie, tans lyk dit eerder na Victor...
Pierre, die ou praat te min op die veld em nie no 1 8ste man in die land nie

Dalk JdV as hy goeie vorm kan herwin, goeie ondervinding
My keuse sal Adriaan Struass wees, beter as Bismark en goeie leier

Hmmm, Bok kaptein..

Ek los die jong manne vir eers uit alhoewel Wallis se kaptein wys jeug is nie noodwendig 'n slegte ding in 'n kaptein nie.

Dan sal ek vir so 'n jaar of twee werk met Schalk Burger, Juan Smith of Adriaan Strauss. Strauss se probleem is hy is nie verseker van 'n pek nie met Bismarck se toets ervaring en (ek bedoel hierdie nie sleg nie; dis net realiteite) Ralepele se kleur wat hom 'n aantreklikke opsie maak op die bench. Tussen Schalla en Smith sal ek 'n keuse van die een maak en daarby bly. Nie altwee nie IMO en met Smith se beseringsprobleme is ek geneig om te leen na Schalk se rigting. Sy dissipline is ook onvergelykbaar beter as in vorige jare so ek dink dis nie 'n probleem nie.

Daar is natuurlik FdP en Matfield- as mens die papiere glo- as opsies op 'n kort termyn (siende dat daar geen tyd is om te oefen en dinge uit te pluis voor die toetse teen Engelenad nie). MAW ek dink nie noodwendig die spankeuses vir die toetse teen die Engelse is noodwendig die keuses wat langtermyn sal geld nie.

Daar is Duanne en Schalk uit en gaan sekerlik die Junie toetse mis
JDv dalk ook en Jf is gonners

Ons het issues met 7,8 en 13

Daar is Duanne en Schalk uit en gaan sekerlik die Junie toetse mis
JDv dalk ook en Jf is gonners

Ons het issues met 7,8 en 13

Het ons rerig??

Eks seker op 7 dat CJ Stander, Josh Strauss en Jaqcues Potgieter goed sal vaar...
En op 8 sal Pierre Spies, Keegan Daniel en Ashley Johnson ook nie te kak wees nie...
Op 13, wel Robert Ebersohn, Frans Steyn, JDJ is ook goeie gehalte....

Ek dink julle WP manne oorskat die waarde van sekere spelers :p

Stormers gaan verseker Burger, Vermeulen, JdV mis. Maar ons doen nou al 'n tydjie nie te kak sonder Schalla en Jaque Fourie. Na die Force het ons darem 'n bye om dinge te vergemaklik.

Ek dink nie dis te 'n groot probleem vir die Bokke nie. Dis dalk net die ding wat Meyer se hand vorseer om met jeug en vorm te gaan.

Ek stem net nie saam met van die name wat hierbo genoem word nie vir 8; ek persoonlik was nog nooit 'n groot Spies en Johnson aanhanger nie. Duane sou my eerste keuse vir no.8 wees. Met hom uit... geen regtige uitblinkers nie, maar ek sal CJ Stander daar inspan met Jacques Potgieter en Heinrich Brussow op 7 en 6 onderskeidelik. Brussow net om bietjie ervaring te verleen aan 'n jong lostrio en die Engelse se tipe spel sal Brussow goed pas; hul versprei nie bal so gou so wyd soos baie van die S15 spanne nie.

wat ek probeer se het is dat ons okay maar nie like met like kan vervang nie

13 - nie Eberson,Sadie of JdJ is naby JF se gehalte nie, of nog nie
8 - Duanne is stukke beter as enige iemsnd die seisoen, Straus is groot maar nie op toetsvlak gehalte nie en Johnson, lol, seriaaaas? Daniel dalk maar geelkaart sindroom...
7 - Stander en JauquesP is baie goed maar baie jonk, Juan Smith het al vergeet hoe lyk n rugby ball en as hy terugkom, een stamp teen die kop en sy carreer is oor.

en Bull, maak 'n contribution en nie net comments nie tjom
Ek gee nie n flenter om as die ouens almal uit die OP kom nie, nie as dit by BOK rugby kom nie

op 7 en 8 is daar ook natuurlik manne soos Willem Alberts, Jean Deysel, Marcell Coetzee, Deon Stegman en Van Der Walt van die Cheetahs...

op 7 en 8 is daar ook natuurlik manne soos Willem Alberts, Jean Deysel, Marcell Coetzee, Deon Stegman en Van Der Walt van die Cheetahs...

Dis waar, maar Deysel en Stegmann het nog geen rugby hierdie jaar gespeel nie. Moet se dit was nogal vreemd om na 'n lys te kyk van spelers wat die meeste strafskoppe afstaan en nie Steggies se naam te sien nie totdat ek onthou het hy is nou al lank uit. Alberts het nog nie 'n slegte game vir die Bokke gehad op die flanke nie, maar hulle was van die bench af en in die werledbeker en Superrugby tot nou toe was hy maar redelik stil met die enigste ding wat hom laat uitstaan die feit is dat hy bo-aan die lys is van gemiste duikslae. Coetzee en Van der Walt lyk na goeie vooruitsigte, maar dan is daar weer beter jong spelers as ons kyk na die jonges.

Wel ek is seker Meyer sal die regte manne kry vir hierdie toetse en sal die beste uit hulle kan kry. Daar is nogal baie opsies. Dit sou net nogal lekker gewees het as daar verseker spelers was wat uitstaan soos in NZ is dit 'n feit dat Kaino, McCaw en Read die lostrio sal uitmaak en al is 2 van hulle beseer op die oomblik speel Read 'n barshou die laaste tyd. k sien uit na Meyer se spankeuses en wat ekstra dimensie daaraan gee is dat dit nie noodwendig sy langtermein planne sal aandui nie.

Latest posts