- Country Flag
- Club or Nation
Kan ek net gou hier inspring om iets te noem, en julle is meer as welkom om my aan te vat hieroor.
Ek is 'n Groot Spies-aanhanger, vir 'n hele paar redes. en ek verstaan heeltemal wat julle sê oor sy spel en so aan. maar ek dink persoonlik hy as speler het baie gegroei vandat hy Kaptein is van die Bulls. Hy het bewys hy kan meer vas speel, en die statistieke wys dat hy een van die ouens in die kompetisie is wat al die meeste duikslae suksesvol gemaak het.
Dit bygesê, as hy vir die Bokke speel, is hy weer saam Heyneke, die ou wat hom 'n 8ste man gemaak het, die ou wat hom geleer het hoe om die monster te wees wat almal op 'n stadium gevrees het, Ek dink dit kan net 'n goeie ding wees om vir Pierre en Heyneke weer met mekaar te herenig???
Ek stem tot 'n mate saam en is seker Spies sal sy geleentheid kry (soos Badgena hierbo verwys na die Junie toetse). My hoop is dat as hy dit nie gebruik nie daar plek gemaak sal word vir iemand wat dit dalk meer sal waardeer en wel die geleentheid gebruik.