• Help Support The Rugby Forum :

[Afrikaans]: Is hier enige Afrikaanse mense?

Kan ek net gou hier inspring om iets te noem, en julle is meer as welkom om my aan te vat hieroor.

Ek is 'n Groot Spies-aanhanger, vir 'n hele paar redes. en ek verstaan heeltemal wat julle sê oor sy spel en so aan. maar ek dink persoonlik hy as speler het baie gegroei vandat hy Kaptein is van die Bulls. Hy het bewys hy kan meer vas speel, en die statistieke wys dat hy een van die ouens in die kompetisie is wat al die meeste duikslae suksesvol gemaak het.

Dit bygesê, as hy vir die Bokke speel, is hy weer saam Heyneke, die ou wat hom 'n 8ste man gemaak het, die ou wat hom geleer het hoe om die monster te wees wat almal op 'n stadium gevrees het, Ek dink dit kan net 'n goeie ding wees om vir Pierre en Heyneke weer met mekaar te herenig???

Ek stem tot 'n mate saam en is seker Spies sal sy geleentheid kry (soos Badgena hierbo verwys na die Junie toetse). My hoop is dat as hy dit nie gebruik nie daar plek gemaak sal word vir iemand wat dit dalk meer sal waardeer en wel die geleentheid gebruik.

stormer2010 , het toe my wildcard getrek op die fantasy league en vir die eerste keer die 500 punt merk oortref.
Stem steeds nie lekker saam met die "subs" seksie nie

Gaan scenario gou gooi,

Vat net 2 spelers op inside backs, Cruden en op sub is Lealifano. Right ek wil he Lealifano moet eerder in my begin span wees - hoe kry ek hom daar?
As ek op die pyltjie click en hom afhaal, selle ook vir Cruden, dan wil ek Lealifano weer kies in Cruden se plek en Cruden as 'n substitude. Dit kan nie gebeur nie, as ek enige van die 2 weer kies, in enige volgorde, word hul terugggesit op die oorspronklike plekke waar hul was.
Ek kry geen manier om hulle net to "swop" nie

Kan jy uithelp asb, dankie

Last edited:
stormer2010 , het toe my wildcard getrek op die fantasy league en vir die eerste keer die 500 punt merk oortref.
Stem steeds nie lekker saam met die "subs" seksie nie

Gaan scenario gou gooi,

Vat net 2 spelers op inside backs, Cruden en op sub is Lealifano. Right ek wil he Lealifano moet eerder in my begin span wees - hoe kry ek hom daar?
As ek op die pyltjie click en hom afhaal, selle ook vir Cruden, dan wil ek Lealifano weer kies in Cruden se plek en Cruden as 'n substitude. Dit kan nie gebeur nie, as ek enige van die 2 weer kies, in enige volgorde, word hul terugggesit op die oorspronklike plekke waar hul was.
Ek kry geen manier om hulle net to "swop" nie

Kan jy uithelp asb, dankie

Hooi! Wel gedaan met die 500 punt cherry pop!

Jy moet in die "my team" seksie wees as jy wil uitruil- nie "transfers" nie, anders verkoop jy die een, dan die ander en dan kom hulle net weer terug as jy weer hulle selekteer.

Koop eers wie-ookal jy wil bykoop; kom ons se jy is by "transfers" en het JOC, Cruden en Lealifano (op die bankie) en jy wil Cruden en Lealifano ruil... koop eers Peter Grant dan het jy vol getalle en 'n geldige span vir die rondte (jy sal nie toegelaat word om uit "transfers" te gaan sonder 'n geldige span nie of dit sal net jou span onveranderd wys as jy nou oorgaan nie die "my team" seksie). Daarna gaan jy na die "my team" seksie deur op die ooreenstemmende "tab" te klik. Daar klik jy dan op die twee spelers swie jy wil uitruil se pyltjies om jou speler op die bankie in te bring en 'n ander uit te laat sit. Laat weet maar as ek nie duidelik genoeg was nie en sterkte!

shot dankie, ek was toe al die tyd net op verkeerde tab gewees...

Cheers

So die Bulle gaan die Stormers verbygaan oor die naweek. Ek kan nie sien hoe hul nie 5 punte teen wat maar 'n kak Rebels span is gaan optel nie, selfs al is dit hul eerste toerwedstryd en hulle van 'n bye af kom. Die Bulle het nie juis beserings om van te praat nie en as hulle 3 van hul komende wedstryde wen sal hulle in 'n baie goeie posisie wees. Makliker gese as gedoen so ons sal maar sien. Hulle behoort teen minste 11 punte op toer op te tel as jy my vra.

Nou is die Stormers terug tuis en ek kan hul sien al hul wedstryde wat kom wen. Die taaistes sal wees teen die Bulle en Sharks weg.. ek wil se die Cheetahs, maar dink nie regtig hul staan 'n kans sonder Goosen nie, nie teensy die Stormers kak aanjaag en/of baie beserings optel nie. Waratahs is ook ons ***** die laaste paar jaar gewees en dit sal nie verander het sonder Beale en Mitchell nie. Teen die Leeus en Rebels tuis moet ons asseblief tog net vir 'n slag 5-drie bonus punte kry anders weet ek darem nie..

Het Julle 7's gekyk die naweek?? wie is daai twat wat vir die bokke gespeel het wat lyk soos Ninja van Die Antwoord?? Fok sy hare het fokken kak sleg zef gelyk!!

Nee, skip gegee want geweet ons gaan fail

Hier is my huidige Bok Barometer tov vorm in die S15 en wat ek dink Heyneke gaan doen, 2de kolom is ouens wat my impress het, wat seg julle?
Jean de Villiers as kaptein

[TABLE="width: 412"]
[TR]
[TD="align: right"]15[/TD]
[TD]Jo Pietersen[/TD]
[TD]Andries Coetzee[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]14[/TD]
[TD]Gio Aplon[/TD]
[TD]Lwazi Mvovo[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]13[/TD]
[TD]Jean De Villiers[/TD]
[TD]JJ Engelbrecht[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]12[/TD]
[TD]Francois Steyn[/TD]
[TD]Juan de Jongh[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]11[/TD]
[TD]Brian Habanna[/TD]
[TD]Bjorn Basson[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]10[/TD]
[TD]Patrick Lambie[/TD]
[TD]Peter Grant[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]9[/TD]
[TD]Francois Hougaard[/TD]
[TD]Piet van Zyl[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]8[/TD]
[TD]Piere Spies[/TD]
[TD]Keegan Daniel[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]7[/TD]
[TD]Jacques Potgieter[/TD]
[TD]Marcell Coetzee[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]6[/TD]
[TD]CJ Stander[/TD]
[TD]Heinrich Brussauw[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]5[/TD]
[TD]Andries Bekker[/TD]
[TD]Juande Kruger[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]4[/TD]
[TD]Eben Etzebeth[/TD]
[TD]Flip vd Merwe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]3[/TD]
[TD]Coenie Oosthuizen[/TD]
[TD]Pat Cilliers[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]2[/TD]
[TD]Adriaaan Strauss[/TD]
[TD]Bismark du Plessis[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]1[/TD]
[TD]Dean Greyling[/TD]
[TD]WP Nel[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Ja wat! daai lyk goed, behalwe jy kan maar vir Jaqcues daar uithaal... Hys uit tot na die Engeland Toetse

eish, wie sal jul dan voorstel manne?

CJ moet daar wees, al is dit op 7, dan seker maar vir Brussauw op 6?

Last edited:
Daai span lyk nie te sleg nie. Behalwe vir Potgieter wat ook nou beseer is sou ek net aanbeveel;

- WP Nel is 'n vaskopstut en ek sou hom nie skuif nie.
- Ek is 'n groot Coenie Oosthuizen fan, maar net vir die Cheetahs en net op loskop waar hy speel. Ek sal eerder een van Beast of Guthro ingooi vir nou en later een van Steven Kitshoff of Caylib Oosthuizen as Dean Greyling se deputy instel.
- Vervang Andries Coetzee met Zane Kirschner vir nou (so veel soos wat ek die ou nie laaik nie)
- Flip van der Merwe is te ongedisiplineerd. Ek sou Gerhard Mostert verkies of Steven Sykes as hy nie beskikbaar is nie.
- Met Potgieter beseer (wat vir my geld 'n seker Bok sou wees met die beserings vir Burger, Vermeulen, D Potgieter en Smith en Alberts se swak spelpeil).... ek weet nie... Lappies Labuschagne het goed gelyk in Currie cup , maar het nog geen speelkans vanjaar gehad met beserings nie... Strauss, Kolisi.... Van der Walt? Ek dink nie dit maak so erg saak nie, want daar is reeds 5 ander in jou span so die 6de gaan in elk geval nie speel nie en dan is Burger, Smith, J Potgieter en Vermeulen ook nog daar as hulle herstel het.

Soos Heineken hierbo; iemand wat al groen gedra het omdat die Bok trui nie suigstokkies is nie.

Blykbaar het die Stormers nou gese die FLouw jag storie is onwaar. Wel, hopelik sal een van Burger, Vermeulen of Koster vinniger eerder as later terug wees, want anders sit ons met probleme as een van Carr, Kolisi of Elstadt beseer word.

Op 'n ander punt, kom ons +1 rep mekaar hier sommer vir kak praat en om mekaar uit te help, LOL. Ek sien 'n paar manne hier se 'rep bars' issie vollie. Noem dit kulturele aanmoediging vir Afrikaanse taalbelange bevorder.

Last edited:
Blykbaar het die Stormers nou gese die FLouw jag storie is onwaar. Wel, hopelik sal een van Burger, Vermeulen of Koster vinniger eerder as later terug wees, want anders sit ons met probleme as een van Carr, Kolisi of Elstadt beseer word.

Op 'n ander punt, kom ons +1 rep mekaar hier sommer vir kak praat en om mekaar uit te help, LOL. Ek sien 'n paar manne hier se 'rep bars' issie vollie. Noem dit kulturele aanmoediging vir Afrikaanse taalbelange bevorder.

Laat my dink aan die goeie ou dae van Apartheid!! Goeie Werk!!

Ons voorvaders het opgefok met Apartheid. Dis miskien veel gevra, maar hulle moes die kak sien kom het dat ons 'n minderheid in die land (soos die grense daargestel is deur die Engelse) was en of

1 die land se grense aangepas het deur SA te deel in afsonderlikke onafhanklike identiteite of
2 federasies met meer logiese grense en meer regte en grond aan die nie-blankes; nie so erg gediskrimineer het nie; die swart tuislande was onlogies klein en agtergelaat.

Dit daar gestel het die swart mense self nie veel gedoen om hul eie lot te verbeter nie en wou eerder mou vashou.

Nou is ons 'n minderhied in 'n land wat agteruitgaan in baie fasette. Ek stel nie belang in trek oorsee en steeds 'n minderheid wees nie, ook nie in die huidige situasie nie, want dinge gaan net vererger wanneer Malema se generasie- wat basies opgelei is as terroriste- intree, maar afstig is 'n taai effere. Daar is altyd die opsie van landherwinning uit die see en 'n plek soos die Agulhas plateau en/of Crozet eiland en suid-Madagaskar plateaus is opsies, maar sal 'n helse projek wees (grootste en diepste nog aangepak), maar as die Nederlanders dit kan doen (landherwinning) kan ons seker ook as die wil daar is.

Last edited:
Ons voorvaders het opgefok met Apartheid. Dis miskien veel gevra, maar hulle moes die kak sien kom het dat ons 'n minderheid in die land (soos die grense daargestel is deur die Engelse) was en of

1 die land se grense aangepas het deur SA te deel in afsonderlikke onafhanklike identiteite of
2 federasies met meer logiese grense en meer regte en grond aan die nie-blankes; nie so erg gediskrimineer het nie; die swart tuislande was onlogies klein en agtergelaat.

Dit daar gestel het die swart mense self nie veel gedoen om hul eie lot te verbeter nie en wou eerder mou vashou.

Nou is ons 'n minderhied in 'n land wat agteruitgaan in baie fasette. Ek stel nie belang in trek oorsee en steeds 'n minderheid wees nie, ook nie in die huidige situasie nie, want dinge gaan net vererger wanneer Malema se generasie- wat basies opgelei is as terroriste- intree, maar afstig is 'n taai effere. Daar is altyd die opsie van landherwinning uit die see en 'n plek soos die Agulhas plateau en/of Crozet eiland en suid-Madagaskar plateaus is opsies, maar sal 'n helse projek wees (grootste en diepste nog aangepak), maar as die Nederlanders dit kan doen (landherwinning) kan ons seker ook as die wil daar is.

Een van jou eerste vakke wat jy swot as jy prokerower swot is die Oorsprong van die Suid Afrikaanse reg, en dan bietjie later Staatsreg... Nou in daai 2 vakke praat hulle eindeloos oor hoe ons regstelsel gechop en change was deur die jare en hoe Engeland, die Nederlanders ensovoorts elkeen 'n bydrae gemaak het.

Nou dat jy praat van Federasies, In die laat 1970's, het die kabinet dit oorweeg om SA te omskep in 'n federasie staat, en dat die ou Transvaal (nou Gauteng, Limpopo, Noord-wes en Ma-poep-al-lankal) een federasie vorm, Vrystaat en Noord-kaap saam, Natal op sy eie en Oos en Wes Kaap saam... M.A.W. 4 federasies onder een staat. maar 'n klomp mense het dit teengestaan (weens hul eie windgatgeit en dom planne om hulself ryk te maak. so dit was vinnig gestop... Maar dink net hoe sou ons rugby dan gewees het?? Lions en Bulle saam, Kings en WP saam, Natal nogsteeds alleen, en Vrystaat en Griquas nogsteeds saam...

Een van jou eerste vakke wat jy swot as jy prokerower swot is die Oorsprong van die Suid Afrikaanse reg, en dan bietjie later Staatsreg... Nou in daai 2 vakke praat hulle eindeloos oor hoe ons regstelsel gechop en change was deur die jare en hoe Engeland, die Nederlanders ensovoorts elkeen 'n bydrae gemaak het.

Nou dat jy praat van Federasies, In die laat 1970's, het die kabinet dit oorweeg om SA te omskep in 'n federasie staat, en dat die ou Transvaal (nou Gauteng, Limpopo, Noord-wes en Ma-poep-al-lankal) een federasie vorm, Vrystaat en Noord-kaap saam, Natal op sy eie en Oos en Wes Kaap saam... M.A.W. 4 federasies onder een staat. maar 'n klomp mense het dit teengestaan (weens hul eie windgatgeit en dom planne om hulself ryk te maak. so dit was vinnig gestop... Maar dink net hoe sou ons rugby dan gewees het?? Lions en Bulle saam, Kings en WP saam, Natal nogsteeds alleen, en Vrystaat en Griquas nogsteeds saam...

Ek het al so iets gehoor. Nogal jammer dit het skeefgeloop, maar terselfdertyd sou dit 'n fokop gewees het om die Wes Kaap en Oos Kaap saam te bliksem LOL. Verskillende klimate, mense, tradisies en waardes. Wel PE, Uitenhage en dies meer bygebring het, maar nie die hele fokken Oos-Kaap nie LOL, asseblief tog net nie.

Ek sou ook Transvaal gesplit het in Transvaal en groot Limpopo (nou nie volgens hoe die grense van limpopo vandag lyk nie, maar dele daarvan en van Mpumalanga) en erens plek gemaak het vir die Zulu's.

Ek het al so iets gehoor. Nogal jammer dit het skeefgeloop, maar terselfdertyd sou dit 'n fokop gewees het om die Wes Kaap en Oos Kaap saam te bliksem LOL. Verskillende klimate, mense, tradisies en waardes. Wel PE, Uitenhage en dies meer bygebring het, maar nie die hele fokken Oos-Kaap nie LOL, asseblief tog net nie.

Ek sou ook Transvaal gesplit het in Transvaal en groot Limpopo (nou nie volgens hoe die grense van limpopo vandag lyk nie, maar dele daarvan en van Mpumalanga) en erens plek gemaak het vir die Zulu's.

My oom het 'n lekker skietbaan op sy plaas...

Latest posts