Ek is bly julle voel dieselfde as ek. Die Engelanders het my deur 'n reeks van emosies laat gaan.
Eers het ek gedink ons staan 'n moerse goeie kans, maar ek het my opinie afgeskaal toe ek begin wonder hoekom almal so baie vertroue het dat Engeland gaan wen. Maar die feit is dat ek dink die posters op hierdie forum is net besig om mekaar te beïnvloed met hulle blindelikse vertroue, ja Engeland was great teen NZ maar ons speel 'n ander game as hulle. Ons verdediging gaan hulle nie die voorvoet bal gee wat hulle nodig het nie, ten minste nie soos teen NZ nie. Dit gaan hulle min tyd op die aanval gee, hulle gaan nie die voordeel lyn so gereeld kan breek nie en die stryd op die grond gaan die wedstryd bepaal.
Ek moet se die ander mense van Engeland waarmee ek gepraat het is baie meer konserwatief en se dit gaan n tight game wees, so ek dink rêrig waar dat daar n vieslike hype trein in die finaal thread is vir Engeland.
Die finaal match thread voel vir my anders as al die vorige games, waar ewe skielik hierdie storm van negatiwiteit op ons neergeval het, dit het met my brein gemors want daai ding het vir my gesê dit is positief om die finaal te maak en nou is ons ewe skielik een van die kakste spanne wat nie eers verdien om hier te wees nie.
Ek dink eerlikwaar ons gaan vir England wen op Saterdag en dan is dit nie net die emosies wat praat nie. Ek se nie ons gan hulle klap nie, Eddie Jones is n slim coach maar ek dink dit kan maklik uitdraai op n score van so 7-5 vir die Bokke. Dit gaan vir my moeilik wees om nederig te bly as ons die finaal wen.
En een laaste ding onthou net hoe het die souties en hulle coaches gesê hulle gaan ons smash toe hulle Suid Afrika getoer het, daardie was die eerste voorbeeld van hierdie confidence wat ons nou sien. Hulle leer nie.