Nee, ek stem saam, ons het ons eie styl, JA. Maar met die styl wat ons in die 2007 Wereldbeker gehad het, het ons nogsteeds omtrent elke wedstryd gewen met 4 driee, uitsluitend die twee Engelse games. Dit help nie ons speel soos die Stormers wat die beste fokken verdediging het as enige span in die kompetisie nie, maar ons kry fokol reg nie. Pressure verander nie altyd in punte in nie. Kyk ons spelpatroon in 2009 was wonderlik, mense het ons uitgekak oor ons boring rugby, maar ons het gewen.
Wel toe hou ons aan met daai spelpatroon en ons het nie AANGEPAS nie, en kyk wat het in 2010 en 2011 gebeur. Ons kon fokol attacking rugby speel nie, en ons verdediging was ook maar kak. Dit was te danke aan mense soos JdV en ander ou en stadige fokkers wat nie kon afrond nie.
Kyk, ja. Ons moet verdedig en versigtig speel, en die kicking game gebruik, maar as ons voorspelers goed speel en ons kan bal kry vir ons agterlyn, dan moet fokkers soos JdV nie net reguit in die opposisie vashardloop en absoluut fokol regkry nie. In 2008 het hy deur die verdediging gesny soos 'n mes deur botter. Nou fokken hardloop hy net kop eerste in soos 'n jagse buffel. (nie heineken nie)
As ons die bal kry moet ons nie dit gaan fokken wegskop permanent nie, want dit werk nie altyd nie. Ons gaan juis afkak as ons weer heeltyd hoe balle skop teen NZ en Aus, want dan hardloop hulle ons in flenters. Ja probeer dit, en ja try dit, en as dit genoeg druk veroorsaak kan ons tries score. Maar ek sal graag wil sien dat ons agterlyn begin leer hoe om die bal bietjie te fokken versprei, en ons skoppers kan gerus mik vir die KANTLYN van die opposisie se 22, dat ons kan druk daar toepas, nie 'n fokken hoe bal skop en dan druk die ANDER span die drie nie.
In die ou tyd is daar 'n rede hoekom Habana, Paulse, Fourie, Joost so baie drie gedruk het, want ons agterlyn kon tenminste 'n halwe beweging gedoen het. Jy se ons moet nie soos aus en nz speel nie, my fok man, ALMAL gebruik hulle agterlyn, nie net aus en nz nie. ALMAL. dis 'n kak storie "ons het ons eie styl bla bla bla" ek se nie ons moet die heeltyd fokken hardloop nie, of soos aus en nz speel nie. ek se net ons moet ons fokken AGTERLYN GEBRUIK!!!!!!!