• Help Support The Rugby Forum :

[Afrikaans]: Is hier enige Afrikaanse mense?

kyk rugby, drink rum, chillax
Dink ek voel vir politiek soveel as vir Tom carter - f-oll
Lewe te kort om oor sulke stront te worry, as ek na al die doemprofete moes luister sou ons al 23 keer dood gewees he, bla blah f-king bla

sien julle ook die gemmerninja wat ons dophou met valkoë? hulle beter nou nie die dam onder die eend uitruk nie... Bwhahahaha

O, ek lag te lekker. Ek dink beide ek en Heineken word te ernstig opgeneem.

'n Boer se enigste kommer oor politiek is oor hoe om daarvan weg te kom, dis al wat hierbo aangaan, moenie worry nie.

So.... eerste Springbok toets onder Meyer is in 'n maand se tyd. Erm, wat dink julle manne?

Last edited:
hou net persektief kerels, dis 'n rugby forum

lol, ek probeer, maar dis moeilik, ek begin Maandag met eksamens! en ek sit nou by die werk en het net 'n tos dag... en daar is nie veel aktiwiteit op die forum tans nie... so dit gaan maar beroerd...

Als hang af van beserings en burnout, moeilik om te skat maar altyd positief

Is ek die enigste een hier wat dink ons gaan die Engelse ordentlik pak gee? Ek praat nou van met so 20 tot 30 punte klop in teen miste twee van die toetse. Onervare of nie daar is heelwat kwaliteit en ek glo nie 'burn-out' is a faktor as jy die groen trui aantrek nie... miskien sal die Super rugby spanne wat baie toetsspelers afgestaan het daarna sukkel.

Die Engese sukkel die laaste tyd teen ons, want ons speel 'n redelik eenderse spel, maar net beter en reserveer maar altyd ons beste vertonings vir die 'ou vyand'.

My hart stem saam met jou

Realiteite sê my Heineke het net een week om voor te berei en ons het baie beserings en hulle is uitgerus
So ek bly optimisties maar die eerste toets gaan nader wees as wat ons verwag

Ek dink die eerste toets gaan 'n moeilike een wees... die manne gaan nie lekker gel nie en daar behoort 'n hele paar foute te wees, daarom dink ek vir die eerste toets moet Heyneke maar eerder meer ouens kies wat alreeds in die bokspan was en eers in die 2de toets die onervare manne die go-ahead gee...

Die eerste toets behoort ons so tussen 7 en 15 punte te wen... Eerlik waar dink ek ons gaan hulle opfok van alle kante af!

Ek dink die eerste toets gaan 'n moeilike een wees... die manne gaan nie lekker gel nie en daar behoort 'n hele paar foute te wees, daarom dink ek vir die eerste toets moet Heyneke maar eerder meer ouens kies wat alreeds in die bokspan was en eers in die 2de toets die onervare manne die go-ahead gee...

Die eerste toets behoort ons so tussen 7 en 15 punte te wen... Eerlik waar dink ek ons gaan hulle opfok van alle kante af!

LOL, ek weet nie wat om van hierdie post te maak nie- dit lyk of jou hart en kop stry gekry het;

- "die eerste toets gaan 'n moeilike een wees"

- "met so 7 na 15 wen"

- "gaan hulle opfok van alle kante af"

Ek gaan aanneem jy kies ons met 11 punte vir die eerste toets dan, LOL.

LOL, ek weet nie wat om van hierdie post te maak nie- dit lyk of jou hart en kop stry gekry het;

- "die eerste toets gaan 'n moeilike een wees"

- "met so 7 na 15 wen"

- "gaan hulle opfok van alle kante af"

Ek gaan aanneem jy kies ons met 11 punte vir die eerste toets dan, LOL.

Haha

wat ek eintlik bedoel daarmee is dat in die 2de en 3de toets gaan ons met so 30 na 40 punte wen... en daarom dink ek die 1ste toets gaan maar 'n gesukkel wees rakende opfokkery... ek weet ons gaan hulle wen

'n Ge-opfokkery is verseker op die kaarte. Laat ek dan die een wees wat waag en voorspel dat die eerste die grootse oorwinning gaan wees.... maar miskien moet ek maar eers wag vir Meyer se eerste spankeuse.

Jy weet heineken, die dokter kan vir jou wonderlike pilletjies voorskryf vir jou bi-polere sindroom, veral as jy daai kak fyn maak en snuif. sjoe!

:p :p :p

wat kan ek sê?

dis soos daai grappie van Jannie wat by die huis instap en vir sy Ouma vra: "Het Ouma dalk my LSD pille gesien??"

Sy Ouma sê: "Nee my kind, maar het jy daai Drake in die kombuis gesien??"

Ek lees Fourie du Preez het hom beskikbaar gestel vir die Bokke vir die Junie toetse, hmmmmm

Julle ouens klink geniune verveeld.

Wat is julle ouens se opinie oor saterdag se stormer/ cheeta game.

cheetas het weer lekker rond getos teen veral die highlanders en gaan weer buite hulle self speel teen die stormers. Ek hoop hulle word volgende jaar gedrop vir die kings, want al wat hulle doen is om NZ en Oz te help deur kak aan te jaag teen hulle (lees highlanders) en dan speel hulle ver bo hulle vermoë teen die SA spanne veral die wat 'n kans het vir play-offs.

Gena my bokspan:

15: Joe- jy weet ek is nog altyd 'n groot fan van hom
14: Bjorn
13: JdV Kaptein
12: Frans Steyn
11: Habana - hy lyk weer skerp die jaar
10: Morne- het weer sy klas gewys teen rebels
9- Hougaardt
8- Spies
7- CJ
6- Brussouw
5- Juandre
4- Etsebeth
3- Werner Kruger
2- Strauss
1- Dean

Heyneke se span (volgens die anti heyneke klub)

15 - Jaco vd Westhuizen
14 - Akona
13- Meisiekind
12 - Ettienne Botha, Ja ek weet maar kyk wat het met Lazarus gebeur
11 - Habana
10 - Derrick Hougaard
9 - FDP
8 - Anton Leonard
7 - Spies
6 - Pedrie Wannenburg
5- Victor
4 - Bakkies