• Help Support The Rugby Forum :

[Afrikaans]: Is hier enige Afrikaanse mense?

Of hou net so (Habana speel vir 'n slag goed op vleuel), maar

9 Schreuder
10 Duvenhage
12 Grant

9 Duvenhage
10 Francis
12 Grant

- MAW bring in wie skerpste lyk by oefening tussen Schreuder, Francis en vd Heever.

In elk geval ek voel die oplossing le by Grant 12 toe skuif. Hy bring in elk geval nie te veel op 10 wat taktiese spel betref nie, maar sy vaardighede kan help die agterlyn wakker kry op 12.

Last edited:
Ek sal weer 'n heel ander ding wil sien met De Villiers wat uit is. Hoe ek die Stormers wil sien met ons huidige beserings;

1 Kitshoff
2 Liebenberg
3 Harris (fok, ek hoop die Leeus val uit S15 dat ons Cilliers kan koop!)
4 Elstadt
5 Etzebeth
6 Koster
7 Kolisi
8 Vermeulen
9 Duvenhage (c)
10 Pietersen - het julle hom al sien 10 speel? nogal nie sleg nie, hoor.
11 Habana
12 Grant - balverspreiding en daai vertraagde uitgee op 12 is iets wat ons nog heel seisoen kortkom
13 De Jongh - het die ekstra spasie nodig IMO
14 Aplon
15 Van den Heever

16 Malherbe
17 Fourie
18 Steenkamp
19 Carr - hoe kak moes hy voel toe AC eerder 'n haker opbring en 'n slot voor hom toe Bekker en Etzebeth afkom?
20 Schreuder
21 Francis
22 Du Plessis - laaste 20 minute kan die laaitie sy kans kry. Hy hou nie van uitgee nie, maar is 'n bliksem om te probeer plat trek so sal van opposisie met moeg bene hou. Ek sal hom nie opsenter inspan saam met De Jongh nie; dan gaan niemend enige bal sien nie.

hmmm, like you sieninge hier.
Hoop hul koop jong Caylib ook, potent stutte wat die Lions het
JO op 10, nog nie so gedink nie maar sal selfs waag om te se dit sal beter as Grant wees wat Satedag met 8 minute oor alles weggeskop het, amper my TV bank bekak.

Hahaha!! Asof die WP ooit goeie stutte koop wanneer dit beskikbaar is op 'n skinkbord!!

nee, AC sal eerder tos baie geld spandeer aan nog 'n vleuel!!

en dink julle die ander spanne gaan net agter oorsit en sê, daarsy WP dis julle beurt, vat maar vir Pat en Caylib, ons gaan nie ook 'n aanbod aan hulle maak nie...

Net hulle self sal weet hoekom ons nooit goeie stutte inkry nie. As jy kyk na iemand soos Guthro Steenkamp en WP Nel wat albei Kaap boytjies was en ons laat gaan het...

Oorsee is daar baie goeie stutte, maar ons sal CJ van der Linde aankoop. Ek probeer om nie te veel daarop te top nie.

Kyk, die goeie ding volgende jaar vir veral die WP en Sharks is dat wanneer of die Leeus of die Cheetahs uitval sal daar 'n paar goeie spelers wees wat sal huis soek. Ons sal nou al moet begin beplan en manne benader anders vat die blerrie Bulle weer die beste en die res gaan oorsee. Die sleg ding vir ie Sharks is slotte en senters is nie so volop by die Cheetahs nie en ook nie juis die Leeus nie. Maar hulle behoort darem F Steyntjie terug te kry vir volgende jaar.

My wenslysie vir die WP:

Leeus (ek glo nie regtig die Cheetahs gaan die kap kry nie);
-Caylib Oosthuizen en PatCilliers. Betaal die manne wat nodig is, want dit is ons tweede swakste area op die oomblik.
- Tian Meyer en Elton Jantjies want fok weet Duvenhage en Grant is 'n doodloopstraat en is net goed genoeg vir die plaasvervangersbank van 'n span wat regtig 'n ***el wil losspeel.
- Jaco Taute want diepte op 15 het ons nie en is nooit 'n slegte ding nie

Cheetahs as die ondenkbare gebeur;
Fok, waar begin mens?..
Oosthuizen, Marcell van der Merwe, WP Nel, Adriaan is beter as Liebenberg en diepte op 2 kan help, Lappies Labuschagne is beter as Koster en Kolisi en Carr gaan nie end uit 'n bate wees nie. Van Zyl en Goosen sal 'n fokken moerse aanwins vir enige span wees en sal die WP nog soveel meer van hulp kan wees en so ook die Ebersohn tweeling en Willie le Roux. Hel, nou hop ek die Cheetahs val vas met SARU en die Wp hou die tjekboekkie reg (en drop 'n sekere paar spelers wat nie die geld huidigli werd is nie)

aan die ander kant, die moffie WP stutte staan hul man teen almal en het die Sharks laat sweet
Wonder wanneer laas was hul heeltemal oorskadu deur enige span....

Dis maar 'n stigma wat kleef, net soos dat die Bulle boring rugby speel - watter tos

aan die ander kant, die moffie WP stutte staan hul man teen almal en het die Sharks laat sweet
Wonder wanneer laas was hul heeltemal oorskadu deur enige span....

Dis maar 'n stigma wat kleef, net soos dat die Bulle boring rugby speel - watter tos

Kitshoff is 'n lekker stut en sal net beter met die tyd en ook Liebenerg, veral met Etzebeth en Bekker agter, maar Harris? Not 'n fok. Hy kan maar waai. Deon Fourie ook nie die grootste hulp in die scrums nie. Verbeel jou ons het aan Mujati en Brits vasgehou..

Diepte in die stutte en hakker is ook nodig. Kwaliteit diepte. 16 games is baie en erens gaan iemand beseer wees. Dan nog word kwaliteit spelers benodig vir wanneer die Bokke toetse speel in die Curry cup.

Last edited:
Pieter de fokken Villiers se skuld dat Schalk Brits die land verlaat het. Sal hom vir latyd haat daaroor

Last edited:
So Habana vat die no.13 trui oor vir die Stormers teen die Rooies. Teen die Reds dink ek nie dit is te sleg 'n opsie nie. Hoop net nie hy bliksem die heeltyd te vinnig op nie.

En Jaque Fourie gooi toe vir Heynecke Meyer en die bokke die vinger en se hy stel nie meer belang om 'n Bok te wees nie. Seker maar ook goeie nuus siende dat hy 29 is en ons moet een of ander tyd ons ouer manne se hand skud en se, dankie, maar fokof nou. De Jongh? Rob Ebersohn? Ek dink JP Pietersen is 'n klas vleuel, maar sal nie te graag hom wil sien in 'n groen no.13 trui nie. Die Bulle weet nog self nie wie hul voorste 13 is nie en die Leeus het elke twee weke 'n ander senterpaar met hul beserings.

Heynecke Meyer se nuutste uitlatings oor die nuwe rangstelsel waar spelers presies weet waar hulle staan en hoekom is 'n bietjie vars lug na die media min gedoen het om my paranoia te blus.. hel, hulle het my net meer paranoiies gemaak die laaste ruk.

Ja wel ek dink dis die eerste keer in SA geskiedenis seker na Kitch se tyd dat 'n coach met elke ou oop kaarte speel??

Hoekom kry ek die idee Lambie en Fransie gaan ons 2 senters wees?? fok, dink net, Johan Goosen, Lambie, en Fransie, gooi sommer vir Taute ook in en dan kan ons lekker fokken ver pale toe skop!

Fokkit ons gaan nie eers hoef uit ons half gebied uit te kom nie. Pass net vir Francois of Johan en kyk hoe skop hulle die kak uit die bal uit.

10. Goosen
12. Lambie
13. Ebersohn

Dink net...

My paar sente (agterlangs so 14 spelers vir 'n 30 man uitgebreide span):

9 Hougaard
10 Lambie
11 Aplon
12 F Steyn
13 R Ebersohn
14 JP Pietersen
15 J Pietersen

20 Du Preez
21 Goosen
22 Taute

back-up
> Van Zyl
> Pienaar / Jantjies
> De Jongh
> Viljoen

Jammer, ek kry nie plek vir Habana (op beter vorm as die afgelope 2 jaar), JdV of M Steyn nie...

Rate jul manne rerig vir Eberson so hoog, hy feature net as die game oop is en slip baie tackles
Heyneke soek ondervinding vir die Junie toetse - dink jean en Jean gaan speel, nie eers seker of Frans in shape is vir Suidelike Halfrond rugga nie.
Lambie is wel n opsie op 12 maar ek dink nie Heyneke gaan hom so rondtos so snor nie

Rate jul manne rerig vir Eberson so hoog, hy feature net as die game oop is en slip baie tackles
Heyneke soek ondervinding vir die Junie toetse - dink jean en Jean gaan speel, nie eers seker of Frans in shape is vir Suidelike Halfrond rugga nie.
Lambie is wel n opsie op 12 maar ek dink nie Heyneke gaan hom so rondtos so snor nie

Nee ek rate nie vir Ebersohn so hoog nie, hys nog baie lig in die broek na my sin... Ek sal dan eerder vir meisiekind kies

Jean en Juan kry net mooi fokkol reg vir die Stormers. Hoekom sal dit beter gaan op toetsvlak? Die ding van Rob i hy het fantastiese bewustheid en die hande daarby om dit te benut. Sy vedediging is klaar baie beter as verlede jaar en ek is seker met die regte bykomstige afrigting en motivering sal hy great wees. Met ander woorde, ek sal eerder iemand selekteer wat potensiaal het as iemand wat nie meer gaan offer as wat hy huidiglik doen nie en daardie X-faktor kan jy nie afrig nie, maar beter verdediging wel en sal ook kom met ervaring.

hoor jou, maar dis toetsrugby die, laat hy eers se merk maak as een van die beste 13's op Super rugby vlak voor ons hom toets speler maak, en hy is nog n bietjie weg daarvan af
As ons nou vir die argument vir JdV uitlos sal ek steeds JdJ in die group he, vir cover op 12, wat sy natuurlie posisie is

Noudat Jacques kort meisies wil spyker in Japan is 13 oop...
Frans Steyn kan daar speel indien nodig want hy het genoeg natuurlike talent; JP,Habanna en Toute is almal nog jonk in die posisie en soos jul uitwys, Eberson het potensiaal
13 by vir my 'n redelike kopseer vir die Bokke

Ja 13 is nogals 'n f-oppie... Ek is ongelukkig nou nie so slim nie, is daar 'n moerse verskil tussen binne en buite senter? Want jinne, ons wil nie vir F.Steyn nog rondfok nie. Hy speel nou orraait op 12.

Ja 13 is nogals 'n f-oppie... Ek is ongelukkig nou nie so slim nie, is daar 'n moerse verskil tussen binne en buite senter? Want jinne, ons wil nie vir F.Steyn nog rondfok nie. Hy speel nou orraait op 12.

kyk, as 'n stut sal ek nou nie baie weet oor die verskil tussen 12 en 13 nie, maar wat ek al gesien het is dat 12 'n beter verspreider van die bal moet wees en 'n groot fokkertjie moet wees vir die crash ball... 'n 13 is meer 'n vinniger, ratse ettertjie wat goeie lyne hardloop en in die gaps moet kom... dus, fransie is beslis nie 'n 13 nie...

Moerse verskil tussen 12 en 13, binne senter is baie meer soos losskakel in die sin dat daar baie druk op jou is as jy die bal het waar daar baie meer druk is op buite senter wanneer jy verdedig.

Gaan die Stormers die Reds klop - dink so
Gaan die Sharks die Chiefs klop - dink nie so nie
Gaan die Bulle die Brumbies klop - dink so, redelik gemaklik
Gaan die Lions punte kry die week, dink so, net net met hul bye weekend

Latest posts