• Help Support The Rugby Forum :

[Afrikaans]: Is hier enige Afrikaanse mense?

Heyneke het wel genoem hy is bekommerd oor die slotte en die nuwe beserings - dis logies, ek sou ook en omdat Matfield so in die nuus is is dit nou 'n uitgemaakte saak dat hy die Bok kaptein teen Engeland gaan wees.
FdP is jonk genoeg om uit semi retirementment te kom, hoop net nie hy is so useless soos die afgelope 2 jaar nie
Die res is kakpraat in my opinie

Ja nee bliksem, helfte van daai koerant berigte is net vir Sensasie.

Fourie Du Preez is nou eers 30!! dis wanneer party manne eers hul debuut maak vir seker spanne (Mike Hussey was 32 toe hy die eerste keer vir die konte in 'n toets wedstryd gespeel het).

Ek het gesien hy is in die land, het lekker langs Wynand Olivier gesit by die Varsity Cup Final

So watse tipe span dink julle kan ons na uitsien vir teen die Souties? Iets soos;

1 Guthro Steenkamp
2 Bismarck du Plessis
3 Jannie du Plessis
4 Danie Rossouw
5 Victor Matfield (c)
6 Heinrich Brussow
7 Schalk Burger
8 Pierre Spies
9 Fourie du Preez
10 Morne Steyn
11 Francois Hougaard / Gio Aplon / Bjorn Basson
12 Francois Steyn
13 Jaque Fourie
14 JP Pietersen
15 Patrick Lambie / Riaan Viljoen / Joe Pietersen

16 Chiliboy Ralepele / Adriaan Strauss
17 Dean Greyling / Tendai Mtawarira
18 Flip van der Merwe
19 CJ Stander / Willem Alberts / Jacques Potgieter
20 / 21 Ruan Pienaar / Francois Hougaard / Johan Goosen / Patrick Lambie
22 Juan de Jongh / Gio Aplon / Zane Kirschner / Riaan Viljoen / Joe Pietersen

Ek sien Alistair Hargreaves het vir Saracens geteken, hy is anyway tos.

dink jou post is sarkasties en gekonsentreerd op jou rumours van manne terugbring so ek gaan nie eers die effort doen om te comment nie
Gooi 'n decent en logiese span en ek sal

dink jou post is sarkasties en gekonsentreerd op jou rumours van manne terugbring so ek gaan nie eers die effort doen om te comment nie
Gooi 'n decent en logiese span en ek sal

Nee, ek is ernstig. Duidelik is hy van plan om redelik konserwatief te wees as Matfield, FdP seker is en Steenkamp, Rossouw, Steyn en Fourie in die land is om met hom te praat en te oefen.

As ek nou moes 'n span kies met die oog op wen en terselfdertyd vorm en ervaring probeer bymekaarbring... ook, daar gan fokkol tyd wees so ek sal probeer na ervaring en bestaande kombinasies leen;

1 Steenkamp (maar net vir 2 toetse dan bring ek Greyling in)
2 du Plessis
3 Kruger
4 Etzebeth (nuweling in die beginspan, maar ek dink hy verdien dit)
5 Matfield (siende dat hy vas is en Bekker so broos soos fok is)
6 Burger
7 J Potgieter
8 Vermeulen
9 Fourie du Preez
10 P Lambie
11 F Hougaard
12 F Steyn
13 Fourie
14 JP Pietersen
15 J Pietersen

Vermeulen en J Pietersen is nuut, maar ek sien hulle as ervare. Lambie en Hougie albei jonk, maar redelik ervare in Bok rugby en dan is Etzebeth en Potgieter twee nuwelinge wie ek sou in die diep kant ingooi met vertroue.

16 Pat Cilliers
17 Strauss
18 J Kruger
19 CJ Stander
20 P Van Zyl
21 J Goosen
22 G Aplon

Last edited:
1 D Greyling - WP Nel
2 A Strauss - B du Plessis
3 C Oosthuizen - P Cilliers
4 E Etzebeth - F v/d Merwe
5 A Bekker - J Kruger
6 H Bussauw - CJ Stander
7 S Burger- M Coetzee
8 P Spies - N Koster
9 F Hougaard - P van Zyl
10 J Goosen - P Lambie
11 B Habana - B Basson
12 F Steyn - J de Villiers
13 J de Jogh - JP Pietersen
14 Gio Aplon - JJ Engelbrecht
15 J Pietersen - R Viljoen

Gebasseer op my siene van huidige form. top 2 spelers in elke posisie
Het die volgende ignoreer:
Kombinasies, oorsese spelers behalwe Frans Steyn
Rumours oor wie terugkom en nie

Elke week verander die na aanleiding van die naweke se games, maar ek like om dit op hoogte te hou

Last edited:
1 D Greyling - WP Nel
2 A Strauss - B du Plessis
3 C Oosthuizen - P Cilliers
4 E Etzebeth - F v/d Merwe
5 A Bekker - J Kruger
6 H Bussauw - CJ Stander
7 S Burger- M Coetzee
8 P Spies - N Koster
9 F Hougaard - P van Zyl
10 J Goosen - P Lambie
11 B Habana - B Basson
12 F Steyn - J de Villiers
13 J de Jogh - JP Pietersen
14 Gio Aplon - JJ Engelbrecht
15 J Pietersen - R Viljoen

Gebasseer op my siene van huidige form. top 2 spelers in elke posisie
Het die volgende ignoreer:
Kombinasies, oorsese spelers behalwe Frans Steyn
Rumours oor wie terugkom en nie

Elke week verander die na aanleiding van die naweke se games, maar ek like om dit op hoogte te hou

Ek kan nie veel fout sien in daai span nie behalwe ek sal vir Nick Koster omruil met "can you tackle Duane Vermeulen"...

Duanne pis my net eenvoudig af, hy is meer betrokke by off the ball stuff as wat hy die game speel
Kak atitude en sadly is dit ook by die du Plessis broers teenwoordig.
Hoop nie J Potgieter raak ook so nie, dis 'n strik waarin die spelers val wat baie aggresief speel

Wat? Ek kan nie dink dat Duane ooit 'n strafskop afgestaan het weens dissipline nie. Hier en daar vir nie wegrol nie of die ref dink dalk hy was van sy foete af, maar dis deel van sy rol in die Stormers. Hy bring daai bietjie hardekwasheid wat elke span nodig het. Bismarck is orraait as iemand nie met hom kak soek nie, maar Jannie vat dit te ver.

LOL, kyk vir my met "foete". Dis van te fokken veel sukkel met die Ingels.

Kyk 'n bietjie na hierdie draad met 'Google translate'; dis skreeu snaaks.

"He brings that little hard brush unit every team needs. Bismarck's okay if someone does not look **** with him, but Johnny take it too far."

lol

tov Duanne, check uit hoeveel keer hy iemand rondruk of probeer twee voet onder die grond druk terwyl die spel reeds aangegan het.
Hy is nes Bismark, maak hul kwaad en dan vat jy hul aandag weg van die game af.
Jannie is die stupidste dokter wat ooit nog rugby gespeel het, hy moet ver wegbly van die Bokke af

Last edited:
Ek stem saam oor Jannie... hoe hy ooit die mediese eksamens geslaag het, sal net die ANC weet...

Duane is 'n enforcer en hy doen dit blerrie goed, eks seker Heyneke sal hom dissipline leer...

Nee ouens rerig.

Spies en Matfield?

Matfield staan en praat net kak op die kantlyn. Spies staan en praat net kak op interviews na die Bulle verloor het.

Ek wil graag vir Goosen 'n speelkans kry, anders vir Lambie op 10. Defnintief ook vir Robert Ebersohn daar in die agterlyn sien, hy het goed gespeel teen moer goeie opposisie as jy kyk na die chiefs game. Anders kan ons ou staatmakers soos Jacque en de Jongh probeer, maar fokkit de Jongh wil nie pass nie en Fourie raak oud.

Met die voorspelers is ek nie seker nie, ek weet net asseblief nie Spies nie. Bismarck of Adriaan kan haker speel.

Sien JDV het 'n hand besering en dat hy uit gaan wees vir 'n hele ruk, nou het die Stormers kak!

Sien JDV het 'n hand besering en dat hy uit gaan wees vir 'n hele ruk, nou het die Stormers kak!

Ek sien hierdie as 'n pluspunt... nou kan JDJ binnesenter speel waar hy hoort in my opinie, skuif vir Habana na 13 en laat appels en skaduwee op die vleuels rondhang...

Wag hoor julle dit?? Dis Wynand Olivier, hy klop aan die springbok deur alweer!! ek fokken hoop nie so nie!!

Gee meer woema aan die idee dat F Steyn moet terugkom SA toe en die 12 Boktrui syne maak
Soos Heineken se, maak JdJ weer 12 waar hy hoort en probeer die jong senter JP du Plessis uit
Los Habana op vleuel, hy het 'n goeie seisoen daar

Gee meer woema aan die idee dat F Steyn moet terugkom SA toe en die 12 Boktrui syne maak
Soos Heineken se, maak JdJ weer 12 waar hy hoort en probeer die jong senter JP du Plessis uit

kyk, ek is nogsteeds 'n groot Habana Fan, al het hy die Bulls verlaat vir die Vyand...

Ek dink net, vir hom om sy Springbok-raklewe te verhoog, sal hy moet begin dink aan 'n skuif... net soos wat Stirling Mortlock, en Tana Umaga gedoen het.

Ek sien hierdie as 'n pluspunt... nou kan JDJ binnesenter speel waar hy hoort in my opinie, skuif vir Habana na 13 en laat appels en skaduwee op die vleuels rondhang...

Wag hoor julle dit?? Dis Wynand Olivier, hy klop aan die springbok deur alweer!! ek fokken hoop nie so nie!!

Ek sal weer 'n heel ander ding wil sien met De Villiers wat uit is. Hoe ek die Stormers wil sien met ons huidige beserings;

1 Kitshoff
2 Liebenberg
3 Harris (fok, ek hoop die Leeus val uit S15 dat ons Cilliers kan koop!)
4 Elstadt
5 Etzebeth
6 Koster
7 Kolisi
8 Vermeulen
9 Duvenhage (c)
10 Pietersen - het julle hom al sien 10 speel? nogal nie sleg nie, hoor.
11 Habana
12 Grant - balverspreiding en daai vertraagde uitgee op 12 is iets wat ons nog heel seisoen kortkom
13 De Jongh - het die ekstra spasie nodig IMO
14 Aplon
15 Van den Heever

16 Malherbe
17 Fourie
18 Steenkamp
19 Carr - hoe kak moes hy voel toe AC eerder 'n haker opbring en 'n slot voor hom toe Bekker en Etzebeth afkom?
20 Schreuder
21 Francis
22 Du Plessis - laaste 20 minute kan die laaitie sy kans kry. Hy hou nie van uitgee nie, maar is 'n bliksem om te probeer plat trek so sal van opposisie met moeg bene hou. Ek sal hom nie opsenter inspan saam met De Jongh nie; dan gaan niemend enige bal sien nie.

Last edited: