Iemand het vanoggend in Heineken se pap gekak. Pasop, hy gaan 'n ding nou sleg opfok daar by die werk
Shosoloza, ek was 3 jaar terug in graad 10. Op daardie stadium loop ons so oor van hormone ons dink net aan tiette, so moenie verbaas wees as sy punte ook sleg is nie.
My pa vertel gisteraand vir my die grappie:
Jannie wil graag he dat Sannie, sy meisie, by hom moet le die aand (as julle weet wat ek bedoel) maar sy wou nie rerig nie. Sy gaan vra toe vir haar ma wat om te doen.
Haar ma gee vir haar die volgende raad. "My kind, gaan le by hom, maar voor die tyd gaan koop jy vir jou 'n lekker skaap lewer dan hou jy hom daaronder wanneer jy by hom gaan le"
Sannie doen dit toe, en die tweetjies gaan le toe die aand saam op die bank, net voor dinge interessant begin raak, hoor hulle Sannie se pa by die huis inkom. Jannie spring blitsvinnig by die venster uit.
Sannie groet haar pa en se vir hom nag, toe hy die lig afsit hoor sy vir Jannie teen die venster tik. Hy fluister vir haar "Ek sien jou weer later, en oja, as jy in die nag wil gaan pis, ek sit jou doos op die vensterbank neer"
Ek was verbaas dat my pa dit vir my vertel het... MY pa van alle mense. Rustige kerkraad en ouderling omie...