Kom ek herhaal myself;. eeueoueooieuiers. Ons kan teruggaan na my oorspronklike pos.
Maar, Hein, laat ons nou ook nie histeries raak nie. Fok weet, ons manne swoeg deur genoeg drama weens die fraaier geslag. Ek glo darem jy is bietjie tong-in-die-kies hier, of hoe?
Hoe gaan dit andersins met jou, ou maat? Ek weet as nuutgetroude was dit maar 'n storie om daai 'legkaartstukkies' te MAAk pas.
die langste woord met net vokale! dis pragtig.
Ek persoonlik het 'n baie kak tyd agter die rug.
Na ons wittebrood was ek vir 4 weke by die werk en dit het heel rustig gegaan, en toe tref die kak my dubbel en dwars!
1. My kar, se enjin het opgepak, en omdat die ding al 10 jaar oud is, sukkel ek my pere af om 'n nuwe enjin te kry. Ek was vir 2 maande karloos! My kar staan nou nog by die mechanic, en ek is nou op 'n waglys vir 'n tweedehandse enjin.
2. Ek het intussen vir my 'n nuwe kar gekoop op 'n veiling vir 'n goeie prys, omdat ek in elk geval my ou kar wou verkoop. So ek het nou ekstra skuld om af te betaal totdat ek my ou kar kan smous.
3. Ek was gebliksem met griep, bronchitis en 'n keel infeksie op dieselfde tyd. Ek was vir 'n week siek in die bed, kon tot en met Saterdag glad nie praat nie en was net oor die algemeen baie frustreerd met myself.
4. Ek het my broer se skaaphond die laaste maand opgepas terwyl die fokker lekker in Europa rond dwaal. Die hond het my besproeing, my splinternuwe Solomon Skoene en 'n hele paar van my vrou se skoene opgefok!
5. my vrou se neef, was gediagnoseer met bloedkanker, en dit is ons aangename taak om elke fokken aand 30km uit die dorp uit in die swartgebeid in te ry om vir hom te gaan kuier omdat die bliksem nie mediese fonds het nie (al is sy ma 'n fokken suster by die Mediclinic). En ook omdat ons die enigste familie is wat binne 300km radius van die hospitaal af bly. Fok, voordat hy in die hospitaal was het ek hom nog nooit eers ontmoet nie, en my vrou het hom laas gesien toe hulle 7 jaar oud was. Nou moet ons elke aand vir hom kos maak, by hom in die koue gaan kuier op 'n baie onveilige pad, terwyl sy eie gesin fokkol moeite doen.
6. Agv die pasiënt, mis ek nou my gym, en het ek nog glad nie gaan oefen vandat ek terug is van my wittebrood nie.
Verder gaan dit goed, en by jou?