Ai tog, wens die rugby wil al begin.... my voete jik
Mens kry poeier daarvoor.
ITV die rugby, ja dit sal lekker wees as hierdie laaste paar daggies maar net kon fok'of.
Wat my darem bietjie gedra het hierdie laaste tyd is ek het 'n Europese span soortvan aangeneem in Racing Metro 92 'n paar jaar terug toe Fransie Steyn vir hulle begin het en dit begin nou dividente uitbetaal; hul begin nou lekker rugby speel, is in beide die Franse Top14 en snaaks genoeg heelbo-aan die punteleer van die 'ECC' (die nuwe Heineken Cup). Die bonus is hul het 'n hele paar van ons manne daar; Johan Goosen, Francois van der Merwe (Flip se boeta wat 'n briljante speler is), Juandre Kruger, Brian Mujati en as ons hul nog tel; Bernard le Roux en Antonie Claassen wat nou vir Frankryk uitdraf. Hul speel basies hierdie hele tyd wat ons rugby 'n breek vat.
so wat dink die Bul ondersteuners ? Gaan Pierre Spies 'n volle seisoen maak ?
So, what dink die Stormers ondersteuners van die moontlikheid dat Eddie Jones die volgende afrigter gaan wees ?
Wat?
O.
Ek maak myself nat.. op die goeie manier meen ek.
Gert Smal, Jake White, Eddie Jones... Volgende op die lysie is Percy Montgomery wat weer op heelagter gaan speel.
Nie om te noem dat AC self ook deel van daai (wen)span was nie! Ek met se hul kan maar Bekker terugbring op die stadium, want ons het nie meer slotte nie!
Fok hulle, ons sal Jones vat, baie dankie. Ons is net 'n kwaliteit skakelpaar kort daarby.
... en 'n slot,
... en nog 'n slot,
... en nog 'n slot...
Jimmy Stonehouse kort 'n kans by 'n groot unie.
Daai spaanse kont kan bly wees hy bly so fokken ver, ek sal hom mos nou lekker hard bliksem.