Sonic Kiwi
Academy Player
- Country Flag
- Club or Nation
Jaditpismyafashulledinkhullekanhierkomstaanenkakpraat!! Ekissommerlusenveesycommentsafenmaakasofniksgebeurhetnie!
Tot zeins
Jaditpismyafashulledinkhullekanhierkomstaanenkakpraat!! Ekissommerlusenveesycommentsafenmaakasofniksgebeurhetnie!
Wie's bang? Hulle kan gaan kak, Google Translate en al.
Janee, ek kan sien sekere van hierdie manne weet nog nie waar die lyn is nie en gaan te ver. Fokken amateure.
EDIT:
Hein daai comment wat jy gelos het op my profile, ek het my hol in drie verskillende plekke geskeur
So wat se julle manne van die pad vorentoe vir die Bokke ?
Ek dink Meyer moet bly, maar definitiewe veranderinge aan sy personeel moet aangebring word.
Loubscher en Van Graan moet waai.
Rassie en Allister Coetzee moet aangestel word. Rassie kan help met die voorspelers, maar ook as 'n taktiese/strategiese konsultant dien. Allister vir die agterlyn.
Mense se Johan Ackermann moet aangestel word as hoof afrigter. Hulle is laf.
En Meyer moet begin 'n balans tussen konserwatiewe spel en aanvallende spel begin kweek.
I have no idea what they are saying, but it looks very emotional..
Lees julle mense die goed wat die mense se op supersport se rugby artikels ? komies van hulle.
Ek is bietjie verveeld en het met iemand gepraat oor wat sou kon gebeur in rugbyterme as daardie 'Cape Party' ooit aan bewind sou kom en dit regkry om af te stig van die res van SA soos wat hul dryfveer is. So maar na aanleiding van die onlangse verkiesings en mense se frustrasies met die raskwotas in ons sport (en die res van die k@k).
Nou ek is oortuig as dit sou gebeur dat die besighede en die mense (Afrikaanssprekendes ten minste siende dat die Kaap grotendeels Afrikaanssprekend is) Kaapland toe sou stroom en ek is seker ons sou 4 top gehaalte spanne kon vul. En dan 4 spanne vir die res van SA (of dan net 2 miskien as al die Afrikaanssprekendes weg is?).
My vriend het gesê ons sal sukkel om 4 spanne te vul met net Afrikaanssprekendes veral in die agterlyn. Ek dink ons kan. Is hier 3 ouens wt sou belangstel om my te help? Ons kan in 'n 'draft' 4 spanne opmaak. Net Afrikaanssprekendes (eerste taal) so met ander woorde die Habana's en Aplons sou tel, maar nie Craig Burden of Siya Kolisi nie. Ouens soos Josh Strauss of CJ Stander wat oorsee speel kan ook tel. Ietsie om die tyd te verwyl totdat die Rugby Championship begin. Dit sal nogal interressant wees om te sien watter spelers eerste gekies word as ons so iets kon doen. Any takers? Ek sal die 'draft' volgorde bepaal met 'n dobbelsteen.