• Help Support The Rugby Forum :

[Nederlands]

Sorry to chip in, but I just thought it might interesting for you guys to know that I could follow this whole convo perfectly.

Afrikaans is my home language, always wondered how well I would understand Dutch.

The English guys here call us "Dutchies" and we call them "souties"
 
white-crouch-touch-pause-engage-long-sleeve-shirts_design.png
 
Erg grappig! Kan een Duitse in het Nederlands forum komen?
 
Last edited:
Duitsers zijn welkom ;) Zolang je maar niet elke keer Duits praat haha
 
Dank! Ik verontschuldig me voor mijn Nederlands. Ik gebruik Nederlandse woorden met Duitse grammatica. Zijn er geen voetbalfans? Ik ben zelf FC Bayern fan.
 
Dan ben je blij dat Van Gaal weg is zeker ;) Ik ben overigens fan van Ajax en het nationale team van Uruguay in voetbal. Met Rugby is het Natal Sharks (Zuid Afrika), Ulster (Ierland), Racing Metro (Frankrijk) en de Springboks.
 
Van Gaal is zeker een goede trainer, maar zijn persoonlijkheid was totaal anders. Ik ben fan van Canterbury Crusaders (Nieuw Zeeland), Munster (Ierland) en St George Illawarra Dragons (Australië) en de nationale ploeg van Australië (voor Union & League). En natuurlijk ben ik fan van de Duitse nationale team voor voetbal en Rugby.
 
Hehe I can understand this conversation too (more or less). Thank you 7 years of german study...
 
Louis van Gaal heeft met Ajax de Champions' League gewonnen. Dat is de grootste triomf van onze club van de laatste 35 jaar. Eigenlijk best erg haha.
 
Cool en welkom. Ik ben fan van de Bulldogs, Eels, West Tigers en Warriors.
 
* Knock *
Iedereen is er?

De Rugby World Cup is zeker een goede, echte schande is dat Duitsland niet in aanmerking komt. Maar ik kijk uit naar Euro 2012, omdat Duitsland wordt bepaaldin dezelfde groep als Nederland. ;)
 
Ben nieuw op dit pas ontdekt forum en Vlaming !
Supporter van Dendermondse Rugby Club maar vooral Wales.
Heb direkt een vraag.
Gisteren, tijdens de match in de Heineken Cup tussen Clermont en Scarlets kreeg Morgan Stoddart 2 x geel en uiteraard rood.
Weet iemand waarom hij die 2 gele kaarten kreeg ? Ik zag niet direkt de fout.
 
Zeke, Ik verstaan ook als wat jul seggen op hierdie "thread"

Dis nogals lekker om dit te lees en te verstaan - Afrikaans
 

Latest posts

Top